2009. július 25., szombat

Két turnus között

Megint leírhatom: Holnap megyek Szarvasra! A 2. turnus után egy kicsit megint visszatértem a gyerekéletbe, mert az ilyen hazajövetelekkor mindig halálra kényeztet az anyukám, rendeltünk haza pizzát meg fagyiztunk meg minden ilyesmi megvolt:) Rám is fért egy kis nyugalom, mert az utolsó két nap egy klasszikus komédia szerkezetét követte: csütörtökön elveszett egy chanichom telefonja, amire én vigyáztam elvileg, elhagytunk némi raktárból bérelt kelléket, a Noémi telefonja is elveszett...ez mind fokozatosan kulminált a csütörtöki nap folyamán, ezután 3 órát aludtam, de végül péntek reggel minden egymás után jóra fordult, ahogy egy vígjátékban kell: a gyerek mobiljáról kiderült, hogy jól el volt rejtve a szobánkban lévő borzalmas rumliban (ami a csomagolásnak köszönhetően számolódott fel), a raktárba is vissza tudtunk vinni valamit, a Noémit meg már 2 napja várta a telefonja a recepción... A visszaút a reméltnél kalandosabbra sikerült, alvásról szó sem volt szinte a buszon. De már nagyon várom a következőt és fel is készültem, hogy jobban és rendezettebben csináljak sok mindent...

Nincsenek megjegyzések: