2009. szeptember 19., szombat

Brigantyk a plázában

Na az Aréna plázába nem megyek el többet mozizni, ha nem kényszerítenek... SZerintem a terembe azért be engedhetnének a kezdés időpontjáig, ahelyett, hogy terelgetnek összevissza, mint az állatokat... És a negyed órás csúszásra még 20 perc reklám jön, nem 10... Na de a Becstelen brigantyakért megérte elviselni az embertelen környezetet. Folyamatosan fenn tudja tartani a feszültséget, hihetetlenül szatírikus és van benne amerikai önirónia is. Az az igazság, hogy nagyon élveztem egy-két náci kivégzését, kár, hogy bárki is az ellenség, megfelelő elidegenítéssel el lehet érni ezt az érzést a nézőben... Ilyenkor (az ellenség kicsinálása felett örömben, ami átmehet a mindennapokra is) kellene emlékeztetnünk magunkat, hogy az adott német tisztek, akiket halomra ölnek, is valakinek apát, testvért, férjet, gyereket jelentenek, vagyis emberek.

2 megjegyzés:

DraCola írta...

óó ez szerintem is isznyú jó... Brad Pitt akcentusán behaltam :D :D

Péter írta...

Arena Plazaban még nem voltam. Ha rajtam múlik, nem is leszek. Én a Brigantykat (először) a Művészben láttam, az a kedvenc mozim. Azóta meg itthon letöltöttem a filmet és nem tudom, hányszor láttam. Erről, hogy ki az apa, ki a gyerek, meg szívesen vitatkozom Veled, de nem itt. Ide csak annyit, nem teljesen értek Veled egyet... :)