2009. április 25., szombat

Tavasz, nyár, meleg stb.

Ma a könyvfesztivál alkalmából sokadszor jutottam arra a gondolatra, hogy mennyire kár, hogy az ilyen nyárias időben sem tartják az egyetemi órákat szabad ég alatt, Szókratész módjára. Persze nem több száz fős előadásokra gondolok, de egy szemináriumnál simán beleférne szerintem. Annyival jobb egy napon töltött délután után lerogyni a géphez, mint amikor amúgy is bezárva töltöttem a napot! Most a nagy könyvbevásárlás és majdnem minden stand megnézése után a Millenáris Park füvén fújtam ki magam az Ulickaja dedikálásra várva és csak néztem a rengeteg embert és kisgyereket, akik örültek a jó időnek vagy a friss zsákmányoknak. És feltöltődtem napenergiával=).

2 megjegyzés:

Dorka írta...

Én is voltam szombaton a könyvvásáron, kár, hogy nem találkoztunk... A szabadban tartott óráknak én is örülnék. :)

Ági írta...

Tényleg kár, hogy nem találkoztunk:( Csodálkoztam is, hogy hogyhogy nem találkozom ismerősök seregével:)